دانش پویان ایرانی

اموزش روش های مختلف کسب درامد اینترنتی, رفع باگ های کامپیوتر, اموزش زبان های برنامه نویسی و ...

دانش پویان ایرانی

اموزش روش های مختلف کسب درامد اینترنتی, رفع باگ های کامپیوتر, اموزش زبان های برنامه نویسی و ...

اموزش در زمینه های مختلف را با ما تجربه کنید. اموزش انواع زبان های برنامه نویسی, باگ های کامپیوتری, روش های بازاریابی اینترنتی و ...

بایگانی

کسب درامد+ تبادل ترافیک(سایت ایرانی)

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ق.ظ

سلامی دوباره خدمت شما دوستان عزیز


پیش از این در یک پست سایتی را معرفی کردم که با تبادل ترافیک می توانستید هم کسب درامد کنید و هم سایت خود را به افراد بیشتری نشان دهید امروز هم قصد دارم سایت را خدمت شما عزیزان معرفی کنم که صد در صد ایرانی می باشد و علاوه بر افزایش بازدید به شما اجازه کسب درامد هم میدهد این سایت برای کاربر های عادی به ازای هر دقیقه بازدید از سایت ها 4 ریال پرداخت می کند و همچنین با گرفتن زیر مجموعه به درامد خود بیافزایید(برای فعال سازی زیر مجموعه باید حداقل یک پکیج 10000 در داخل سایت بخرید که برای شما 46000 بازدید به ارمغان می اورد که به نظر من عادلانست) اگر فرض کنیم شما 1000 زیر مجموعه هم داشته باشید و هر کدام از انها هم تنها یک ساعت در روز در این سایت وقت بگذارند شما خواهید توانست 25000 بازدید رایگان یا 6000 تومان در ماه(بدون هیچگونه زحمتی و تنها با یک ساعت فعالیت) کسب کنید(علت کم بودن درامد این سایت ها این است که محور اصلی این سایت ها افزایش بازدید سایت شما می باشد و بهبود رتبه ی الکسای شما می باشد.)

باز هم من قضاوت در مورد این سایت را بر عهده ی خود شما عزیزان قرار میدهم. لطفا پس از بررسی برای من در بخش نظرات نظر خود را در مورد این سایت بنویسید.

برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی