دانش پویان ایرانی

اموزش روش های مختلف کسب درامد اینترنتی, رفع باگ های کامپیوتر, اموزش زبان های برنامه نویسی و ...

دانش پویان ایرانی

اموزش روش های مختلف کسب درامد اینترنتی, رفع باگ های کامپیوتر, اموزش زبان های برنامه نویسی و ...

اموزش در زمینه های مختلف را با ما تجربه کنید. اموزش انواع زبان های برنامه نویسی, باگ های کامپیوتری, روش های بازاریابی اینترنتی و ...

بایگانی

پیش گفتاری بر کسب درامد اینترنتی

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ق.ظ

باسلام خدمت تمام شما دوستان عزیز و ارجمند امیدوارم هر کجا که هستید خوب و خوش و سلامت باشید.

امروز قصد دارم درمورد کسب درامد اینترنتی برای شما عزیزان مطلبی قرار بدم, کسب درامد اینترنتی یکی از ارزو های فعالان عرصه ی اینترنت می باشد که در چند سال اخیر رونق فراوانی یافته است و روز به روز با افزایش تعداد کاربران اینترنتی به تنوع و وسعت این بازار نیز افزوده می شود.

اما یکی از مهم ترین نکات در مورد کسب درامد اینترنتی داشتن داشتن حوصله و دانشی اولیه درمورد مکانیزم این سایت ها, تخصیص سرمایه ای (هر چقدر اندک در شروع کار), داشتن اطلاعاتی در مورد نحوه ی شناسایی و تشخیص سایت معتبر از سایت نامعتبر و... می باشد.

یکی از اشتباهات متداول بعضی از دوستان در این بازار این است که تصور میکنند که باید در بدو ورود به این بازار درامد میلیونی کسب کنند و می توانند به اصطلاح به راحتی راه 100 ساله را در یک شب سپری کنند, اما باید بدانیم که این بازار هم مانند بازار های دیگر نیازمند تجربه و سرمایه گذاری مالی و زمانی می باشد و نمی توان به راحتی باآان درامد کلانی را کسب کرد.

دنیای مجازی پتانسیل درامدی زیادی دارد و سقف معینی برای کسب درامد با آن وجود ندارد و هرچه وقت بیشتر بر سر آن گذاشته شود مطمئنا پاسخگویی بهتری هم از خود نشان می دهد, اما یکی از مهم ترین نکات هدفمند بودن در آن می باشد زیرا این زنجیره ی کسب درامد هم مانند سایر چرخه ها و زنجیره های کسب درامد فرصت مناسبی را برای کلاهبرداران فراهم کرده است که از مال و زمان سایر کاربران اینترنتی به نفع خود و ضرر آنها استفاده نمایند که امیدوارم بتوانم در کنار شما باشم تا با هم بتوانیم سیستم های سود آور را از مضر تشخیص دهیم و از اتلاف سرمایه و وقت جلوگیری نماییم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی