دانش پویان ایرانی

اموزش روش های مختلف کسب درامد اینترنتی, رفع باگ های کامپیوتر, اموزش زبان های برنامه نویسی و ...

دانش پویان ایرانی

اموزش روش های مختلف کسب درامد اینترنتی, رفع باگ های کامپیوتر, اموزش زبان های برنامه نویسی و ...

اموزش در زمینه های مختلف را با ما تجربه کنید. اموزش انواع زبان های برنامه نویسی, باگ های کامپیوتری, روش های بازاریابی اینترنتی و ...

بایگانی

کسب ساتوشی رایگان

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۷ ب.ظ

با سلام خدمت همه ی شما دوستان عزیز و ارجمند خودم امروز می خوام برای شما عزیزان در مورد اموزش کسب در امد از نوع بیت کوین چند سایت خوب معرف کنم:

سایت فری بیتکو که فکر می کنم کمتر کسی هست که در مورد کسب بیتکوین رایگان کار بکنه و این سایت رو نشناسه این سایت از 600 ساتوشی تا 60000000 ساتوشی در ساعت در اختیارتون می گذارد(هر 100000000 ساتوشی= 1 بیت کوین = حدود 900000 تومان می باشد) اینم لینک سایت:

 

 

نکته ی پولسوز: سایتی که بهتون معرفی کردن دارای یک بخش لاتاری و مالتی پلای هم هست که از این دو استفاده نکنید شما به ازای هر دور بازی در بخش free btc دوتا تیکت لاتاری می گیرید به همین دوتا قناعت کنید و دوباره کارت لاتاری خریداری نکنید چون اولا از نظر شرعی ایراد دارد و ثانیا به احمتال زیاد پولتونو هم از دست می دید پس من پیشنهاد می کنم از بخش multiply btc و lottary استفاده نکنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی