دانش پویان ایرانی

اموزش روش های مختلف کسب درامد اینترنتی, رفع باگ های کامپیوتر, اموزش زبان های برنامه نویسی و ...

دانش پویان ایرانی

اموزش روش های مختلف کسب درامد اینترنتی, رفع باگ های کامپیوتر, اموزش زبان های برنامه نویسی و ...

اموزش در زمینه های مختلف را با ما تجربه کنید. اموزش انواع زبان های برنامه نویسی, باگ های کامپیوتری, روش های بازاریابی اینترنتی و ...

بایگانی

کسب درامد کلیکی

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ب.ظ

یکی از پر استفاده ترین روش های کسب درامد اینترنتی که طرفداران زیادی دارد. کسب درامد به وسیله ی سایت های کلیکی می باشد. این سایت ها به ازای کلیک بر روی تبلیغات و سپری کردن مدتی معین در آنها که توسط خود سایت انتخاب می شود می توانید درامدی به خود اختصاص دهید.

یکی از مهم ترین مشکلات این سیستم ها میزان درامد آنها می باشد. علت اصلی این موضوع هم یکی از شعار های مهم این سایت ها (تبلیغات ارزان)می باشد, بنابراین سهم اعضا نیز به مراتب کمک تر می باشد. به طور مثال یک هزینه ی تبلیغات در این سیستم ها برابر 10000 تومان به ازای 1000 بازدید می باشد. پس به ازای هر کلیک 10 تومان درامد خواهد بود که این مقدار بین صاحب سایت و اعضا یا کلیک کنندگان تقسیم می شود بنابراین سهم اعضا 5 تومان به ازای هر کلیک می باشد و به طور متوسط هر فرد می تواند در روز چیزی در حدود 10 تبلیغ را ببینم پس در کل 100 تومان در روز و 3000 تومان در ماه درامد خواهد داشت.

همانطور که می بینید طبق محاسبات بالا درامد بسیار ناچیزی از این روش کسب می شود اما سوال اصلی اینجاست که چرا با این درامد کم هنوز سایت هایی مثل neobux  در روز بیش 10000 عضو جدید دارد؟

در جواب برای این سوال باید گفت علت اصلی ان وجود امکان زیر مجموعه گیری در این سایت ها می باشد که باعث محبوب شدن این سایت ها شده است.

برای مثال فرض کنید در مثال بالا شما 100 زیرمجموعه دارید(جمع آوری این تعداد زیر مجموعه کار سختی نمی باشد با این حال سعی می کنم در مطالب بعدی اندکی در مورد این موضوع نیز مطلبی بگذارم) هر یک از آنها نیز بتوانند همان 10 کلیک را در روز انجام دهند و به ازای هر کلیک آنها به شماه هم 2 تومان برسد. بنابراین به ازای 100 زیرمجموعه ی فعال شما می توانید 2000 تومان در روز و 60000 تومان در ماه کسب کنید حال فرض کنید در 5 سایت عضو باشید. با این روش محاسبه شما می توانید با 100 زیرمجوعه ی فعال در 5 سایت در ماه درامدی در حدود 300000 تومان در ماه به ازای 20 دقیقه در روز کسب کنید.

در این وبلاگ به شما سایت خاصی در این زمینه معرفی نمی شود اما شما می توانید از طریق فروم ها و سایت های مانیترینگ و .... با این سایت ها اشنا شوید.

نظرات (۱)

  • زهرا دلآرام
  • مررررسی
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی